Job 14 van 36


Report this listing

Solliciteren



loketmedewerker burgerzaken


Functie

Na een gedegen inwerkperiode zal je ook instaan voor het ruimere productenpakket van deze afdeling, zoals onder andere de thema’s rijbewijzen, vreemdelingenzaken, burgerlijke stand, etc.

Naast je onthaalfunctie verwerk je ook administratie aan je loket of in de backoffice. Je werkt steeds nauwkeurig en gebruikt dagelijks de courante MS Office toepassingen en afdelingsspecifieke softwareprogramma’s.

Je komt dagelijks in contact met de persoonlijke gegevens van onze burgers. Hierbij stel je je discreet op en heb je respect voor de GDPR-wetgeving. Privacy draag je hoog in het vaandel.

Voor de burgers ben je één van de eerste, en soms wel enige, contacten binnen Groep Hasselt. Je bent niet alleen vriendelijk en communicatief sterk, je beschikt ook over goede luistervaardigheden. Je bent van nature klantgericht en behandelt élke vraag of klacht steeds op een constructieve, positieve en professionele manier.

Je maakt deel uit van de afdeling Burgerzaken en rapporteert rechtstreeks aan de teammanager. Je werkt van 09u00-17u00 en in beurtrol (= ongeveer 1 keer per maand)  neem je de avonddienst op dinsdag voor jouw rekening en werk je tot 20u00. Samen met je collega’s zorgen jullie voor een vlotte dagdagelijkse werking van het loket waarbij klantgerichtheid en kwaliteit voorop staan.

Jouw profiel

Onze organisatiewaarden draag je hoog in het vaandel:

  • Klantgericht: de klant staat steeds centraal. Je behandelt elke klant dan ook op een gelijkwaardige manier: positief en professioneel.
  • Samen: je werkt in team en stelt je graag flexibel op naar werkuren en taken.
  • (Zelf)kritisch: je stelt onze diensten en systemen in vraag met het doel om continue te verbeteren.
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren

Aanbod

  • Afdeling Burgerzaken
  • Jouw werkplek: ’t Scheep
  • Contractueel
  • Voltijds of deeltijds
  • Schaal: C1-C2-C3
  • Lize Evens - lize.evens@hasselt.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht